Meestgestelde Vragen (FAQ)

Verzendinformatie

Wat is de bezorgtijd?

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 24 uur te bezorgen. Bestellingen op zaterdag en zondag worden op maandag verwerkt. In een enkel geval kan de bezorging vertraagd zijn, door omstandigheden. Op nationale feestdagen zijn wij gesloten en worden er dus geen pakketjes verzonden.

Wat zijn de bezorgkosten?

Alle bestellingen worden gratis verzonden!

Bestellingen en Retourneren

Tracking & Trace

Na bestelling ontvang je van ons een bevestiging. Wanneer je pakket verstuurd is, ontvang je per mail van ons een Track & Trace code met de verwachte leverdatum en tijdstip!

Retourneren is dat gratis?

Nee, de retourkosten bedragen €7,- per zending. Een volledig overzicht van onze retourvoorwaarden vind je in onze algemene voorwaarden. Ingewikkeld? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen je dan graag verder!

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als je een bestelling wilt retourneren kun je je retour aanmelden door een mail te sturen naar info@rustigenacht.nl met hierin je bestelnummer. Wij nemen dan contact op met de retourinstructies.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Erg vervelend om te horen. Het kan zo zijn dat uw bestelling vertraging opgelopen heeft. We verzoeken u om in ieder geval 5 dagen te wachten na het plaatsen van uw bestelling.

Heeft u na 5 dagen nog geen Track & Trace code of product ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder.

Betalingen

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren betalingen met iDeal, Mastercard, Visa, Bancontact en KBC/CBC.

Klantenservice

Ik heb een andere vraag, waar kan ik die stellen?

Heb je een vraag over een product die hier niet tussen staat? Stuur ons dan gerust een e-mail naar info@rustigenacht.nldan nemen we binnen 24 uur contact met je op. Ook kun je ons bereiken via de chat of op instagram.